På operationsbordet.

Hej.

Jag har j*vligt ont i magen. Det känns som att nån har slitit ut alla mina inälvor och lekt med dom lite och sen stoppat tillbaka dom.

Nu förstår ja vad som har spökat en längre tid. Blindtarmen.

Ja nu sitter ja här och får ibland snabbt förflytta händerna på magen när jag måste hosta. Det sliter så i såren annars. Det blöder lite från naveln.

För första gången under mina äldre dagar så vågar jag inte byta förbanden själv. Jag får som panik, varför vet jag inte men min största rädsla är att blöda ur magen som jag just nu gör.

Jag är så tacksam att jag har min andra hälft som ställer upp i vått och torrt. Hjälper mig upp ur sängen och ser till att jag lever som en princessa. Idag är jag dock själv hela dagen och jag har klivit upp helt själv ur sängen! :)) STOLT!

Glad och fullproppad i piller ska jag nu ta en liten prommis ute i friskluften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0